Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Gladovanje i radovanje

Komentari (34) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 21 april 2011 20:12
slobodan 50
pošto je ovo sve već viđeno(aktivirali se svi učesnici rušenja sfrj, srj, scg, srbije sa kosovom i na kraju i BG pađaluka) imam da dodam, da se u srbiji krši ustav, samo tako...predsednik je institucija i to za sve srbe.pošto je tako, mora svima da usisa stan, ili, bar, dnevnu sobu...
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 21 april 2011 21:01
aleksandar
Dragoljub Žarković je naš najbolji kolumnista!Uživanje je čitati njegove tekstove.Pogadja u centar stvari,a svaka rečenica je protkana njegovim specifičnim humorom.Svaka čast!!!
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 21 april 2011 21:09
primarius
Simpaticno!
Sve sam blizi misljenju da Nikolic hoce da dokaze prije dolaska Seselja da je ludji od njega. Uh! djavo ne jede i ne spava. Bolje mu je da ga ne izaziva.
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 21 april 2011 21:16
Slobodan
Aleksandar
Sad sam tek shvatio na koga su Antonić i Vukadinović
mislili u svom tekstu o kriptoanalitičarima. Hvala gospodinu Žarkoviću što mi je otvorio oči.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 21 april 2011 21:25
void
Mislim da ce ga Vucic smijeniti s mjesta predsjednika.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 21 april 2011 23:30
Sajber Mileva
I dalje nemam lepu reč za D.Žarkovića,kao jednog od perjanica druge kolone pete Srbije.(Ili sam permutovao ove redne brojeve)
Ali i dalje mu moram priznati da,za razliku od svoje sabraće i sasestara, ima stila i neku vrstu realnosti. Ostali mlate naučene mantre i izgovaraju infantilne rečenice, a on kad nešto sroči, baš ga sroči.
Ponekad se zapitam zašto on ne piše Tadiću govore. Ne bi bi takva groteska. Mada, u njegovoj izvedbi, ko zna...
Logična rečenica:
Ne bih Beku ništa zamerio.Kad sam ja platio renoviranje stana,svaki dan sam obilazio majstore.

I, skidam kapu za reči:
ovde niko nikog ne sluša i insistira se na odgovorima koji se uklapaju u zadatu tezu.

Naravno, pod uslovom da sam je dobro shvatio. To jest-ako je hteo reći da čuveno «istraživačko» novinarstvo B92 je zapravo presuda pre suđenja: Unapred postavi ishod, zaključak,presudu,pa onda «istgražuje» da ga dokaže.
Ako nije-povlačim.

I, na kraju, nezamislivo: pohvala za jednog žutog.Đilasa.
Preporuke:
0
0
7 petak, 22 april 2011 02:23
nataša
Moje mišljenje koje sam znatno ranije od Žarkovića izneo u raznim komentarima, da je Tadićevo usisavanje po kućama i Nikolićev štrajk glađu njihov krajnji i najveći domet u Žarkovićevoj verziji je razvodnjeno. Od svega je tačno da su ti postupci zaista u istoj ravni, ali nedovoljno je naglašeno da je to sve što nam taj tandem može da ponudi, nama narodu i državi Srbiji.
Treba li napominjati da je Nikolićev štrajk lažni, a Tadićevo usisavanje aljkavo i nekako površno.
Preporuke:
0
0
8 petak, 22 april 2011 09:43
Slobodan
Setih se Maratonaca:
Al ga je opravio, svaka mu čast!
Preporuke:
0
0
9 petak, 22 april 2011 09:47
MP
"Nikolić neće dobiti naredne izbore zbog svoje pameti i gladovanja, već zbog tuđe gluposti, prejedenosti, neosetljivosti i korumpiranosti, dakle zbog vlade koja se udvara svima"
Apsolutno tačna konstatacija.Problem nastaje što će još veće zaduživanje i krajnje neracionalno ponašanje ipak doći na naplatu,naravno kad ova Vlada ne bude tu.
Što se Beka i utiska koji je svojom posetom napravio među građanima Srbije,očigledno je da više koristi vlasti nego Nikoliću.Da li to ima veze sa bezbroj ustupaka(Luka Beograd....)koju ova vlast čini Beku i Miškoviću?Dovoljno je Beko inteligentan da zna kako njegova poseta u sred belog dana deluje na obične(do kraja osiromašene)građane Srbije.
Preporuke:
0
0
10 petak, 22 april 2011 15:42
Marko
Odličan tekst g. Žarkovića. A ono sa Bekom koji je došao da "obiđe svoju investiciju" zaista je besmrtan štos. I istovremeno vrli istinit.
Preporuke:
0
0
11 petak, 22 april 2011 15:48
AngelDark
@MP

Da, Bekova poseta koristi vlasti. Ali tu dolazimo do jednog pitanj. Zašto mu je dopuštena poseta od strane SNS-a? Da li je SNS baš toliko prenatrpan kulturnim i gostoprimljivim ljudima? Isti oni koji ne bi ništa rekli kad bi Šešelj nekoga "okupao" u bilo kojem smislu te reči.
Preporuke:
0
0
12 petak, 22 april 2011 20:03
nataša @ Marko
Žarković prati komentare u skupštini, zatim u novinama, pročita dobru "foru" i onda taj komentar ili izjavu poreda u teks i potpiše ga kao autorski.
Dakle u ovom tekstu, koji nije koherentna analiza sa temom i idejom nego napabirčene "dosetke" što nas anonimnih komentatora, što izjave poslanika. U Skupštini Srbije gospođa Vjerica Radete je upotrebila tu formulaciju, da je Nikolić Bekova investicija, a Žarković to uzima kao duhovito i prilično precizno i potpisuje kao svoju umotvorinu, ili moje poređenje Tadićevog usisavanja i Nikolićevog štrajka. Ono šrto nedostaje to je point. Mi smo to već rekli i kakav zaključak Žarković koji to ponavlja iz toga izvodi?
To je stanje duha današnjih novinara, pa još i "analitičara", recikliraju tekstove od pre pet i više godina i pabirče tuđe dosetke.
Da bi se nešto pohvalilo treba da ima bar jedna autorska rečenica.
Pomalo uvredljivo za čitaoce.
Preporuke:
0
0
13 petak, 22 april 2011 22:27
Jasna Simonović
"Pretvaranje vode u vino uspelo je samo jednom, ako je uspelo, ali biblijski tekstovi slabo pomažu kad krče creva."....

Zalutala rečenica?! I to baš u trenutku kad prisustvujemo Očinskoj pomoći "biblijskih tekstova" i pretvaranju vode u "krv Hristovu"...
Razumem da ne može svako baš odmah da shvati, ali gdine Žarković pokušajte...
Preporuke:
0
0
14 subota, 23 april 2011 02:27
BIA i ja CIA
"Naravno, pod uslovom da sam je dobro shvatio." Sajber Mileva je SHVATIO,a nije shvatila? Eto,otelo se Milevi,pa sta? Sacuvaj Boze da je Mileva "musko u zensko-zenskim odnosima"...Odakle mi to?
Preporuke:
0
0
15 subota, 23 april 2011 11:49
Srbija na Istoku
@nataša @ Marko dobro ste zapazili.Zarkovic (obraza mi moga) skokne ovde do nas,capi po neki komentar i zbrise u radionicu te to "prekuva u tri vode,te nam to posle vraca kao svetu,za prices"...
Zarkovicu,makar da si mi rekao (nekad) hvala.No,covek zauzet "praznikom" i ne stigne da ucini sve sto mu je,mozda i na umu.
Zare,uzmi,jer ti je dato na savest.Ovi dani su za prastanje,ali i za kajanje....
Preporuke:
0
0
16 subota, 23 april 2011 13:00
Zaratustra
@Jasna Simonović "Pretvaranje vode u vino uspelo je samo jednom, ako je uspelo, ali biblijski tekstovi slabo pomažu kad krče creva."....

I u sta vi sad verujete:u biblijske tekstove koji slabo pomazu,ili u pretvaranje "prostih brojeva u opstu slozenost poimanja"?
Preporuke:
0
0
17 subota, 23 april 2011 18:08
Jasna Simonović
Zaratustra ...Lepo hvala na vašem interesovanju za moja verovanja...iako ste pitali u šta, a ne u koga verujem, ipak sam počastvovana takvim pitanjem koje sigurno iziskuje mnogo više od 1000 karaktera...
Ali da bar nešto od karaktera iskoristim pa da kažem:
Nisam sigurna da u potpunosti razumem "ili-ili" princip u kontekstu vere, a posebno na šta mislite pod onim "ili" koje se nalazi pod navodnicama...
Što se onoga "ili" koje se ne nalazi pod navodnicama tiče, u biblijske tekstove verujem biblijski, jer i kad kako kažete "malo pomažu", pomažu...
"Ili" pod navodnicama mi je ustvari na prvi pogled isto to ....
Volim "pretvaranja" svih mogućih vrsta...ali nikako pretvaranja koja stoje u mestu i vremenu...Jer ako izuzmeno mesto i vreme, onda propadosmo u ambis umesto da se uspnemo kuda treba...
Hristos voskrese!
Preporuke:
0
0
18 subota, 23 april 2011 23:40
Jasna Simonović
I samo da Toma već jednom pojede to Vaskršnje jaje! Bolje će da misli šta sledeći put da umota u stiropor!

Mir Božji! Hristos vaskrse svima!
Preporuke:
0
0
19 ponedeljak, 25 april 2011 09:25
Drasto
"Narod, inače, voli mučenike, posebno kad ih uz sendvič i pivo gleda na televiziji, ali, zapitaće se neko da ovo nije malo prerano, s obzirom na izborni tajming pa sve da bude i po Nikolićevoj volji, odnosno da izbori budu 18. decembra ove godine."
Ovakvih i sličnih mudrosti ima u ovom tekstu na više mesta.Neki to vole i hvale.Nevolja je što u svemu postoji po nek falinka.A šta ako narod spava po ambarima, podrumima, u šupama i sve više se množi u jazbinama.Šta ako je neko prodat u 21prvom veku, da prosi po Evropi, ili sanja sendvič kakav nikad nije imao a televizija ga interesuje ko lanjsko žito
Nije sendvič bogzna šta za Žarkovića, čak je to skromnost i svakodnevlje, pogačica sa čvarcima, ali za mnoge moj gopsodine to je slavski kolač, gozba , san koji se ne ostrvaruje uz sve "lepše budućnosti" koje su mu letele pred očima i koje mu odavno nisu na pameti .Kako tome izgledaju sve ove Tome, verne i neverne svejedno?Hoće li taj glasati za bilo koga.Briga njega brija li se vladika
Preporuke:
0
0
20 ponedeljak, 25 april 2011 17:40
Zaratustra Jasni Simonovic
Sve jasnija Jasna,
Dani su najradosnijeg Uskrsa i Njemu u slavu,istinom cu progovorit: pogresis,sestro u Hristu.
Radosti moja,(ovako oslovljavase Sv.Serafim Sarovski baćuške koje mu dolazahu za pomoc),u ime jed(inorod)noga Boga,oprosti....
"Pretvaranje vode u vino uspelo je samo jednom, ako je uspelo, ali biblijski tekstovi slabo pomažu kad krče creva.".... Taj citat (autora),s Vase strane, je "javni bunt duse i znak jednog casnog neslaganja"...."Zaslepljen svetloscu", i svestan da u mnogom kasnim,pozurih u odgovoru i ne shvatajuci da time, zamenjujuci pojmove,zamenjujem i osobe....
I umesto njemu,ja se obratih vama s pitanjem,umesto, da vam se pridruzim u odgovoru, kao neko ko je u "saglasiju s opstim,kao vecnim, nacelima"....
Ovo priznanje iskljucuje svaki dalji nesoporazum po ovom pitanju,zbog (zloupotrebe) prostora..
Ako sam ostao u bilo cemu neshvacen i duzan,izvolite mi to uputiti "na razduzenje",na E-mail: Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 25 april 2011 18:36
Stanoje glavas
Jadna Srbijo sta si docekala da ti Zarkovic bude casovnik....Zbog ovakvih cemo ustati i pre nego su mislili
Preporuke:
0
0
22 utorak, 26 april 2011 15:16
thinking maize@ mala razmišljanja "glede" autora
Da li g-din Žarković radi kao što g-da "Srbija na Istoku", "nataša" i "Marko" pretpostavljaju ili ne, NE ZNAM, ali što no reče "majka Vuka": LIČI! No, i ako je tačno kao što pomenuta g-da pretpostavljaju (uostalom, SAMO Bog ZNA!), onda je U PRAVU jedan kolega komentator, koji LEPO PRIMETI: A što Žarković ne sastavlja tekstove "DŽordžu Kluniju", bar bi na NEŠTO LIČILI?! Znate, za člansku kartu OBIČNOG ČLANA stranke "podvučene žutim", jedan od uslova je i: IQ koeficijent malo ispod 90! G-din "nataša" će znati zašto!
Preporuke:
0
0
23 utorak, 26 april 2011 15:29
Jasna Simonović
Zaratustra...Eto, i iz neke slučajne zamene osoba, ispadne ponekad i nešto dobro...
Pre svega vaše najlepše moguće izrečeno saglasje sa "javnim buntom duše i časnim neslaganjem", a ja bih dodala i sa "dobronamernim znakčićem gdinu Žarkoviću da vrednost nije direktno proporcionalna veličini dioptrije"...
A zatim saznah da postoji orthodox.com...Kako lepo!
Rado ću sačuvati vašu adresu, ali nerado pišem mejlove ljudima čije ime ne znam, pa oprostite...Pokušah zato opet kroz komentar da ono malo nejasnog razjasnim, iako ga svodim samo na jedno slovo "š" ili "h"...

A ako ste vi "zaslepljeni svetlošću" trećeg dana Vaskrsa opet "tehnički" pogrešili u vašoj rečenici "Dani su najradosnijeg Uskrsa i Njemu u slavu,istinom cu progovorit: pogresis,sestro u Hristu.", opet nema veze...I da je greška i da nije prihvatam...Jer ...Sve je Istina...
Preporuke:
0
0
24 sreda, 27 april 2011 17:14
Zaratustra
@Jasna Simonovic
"zaslepljen svetloscu",mislio sam na "svetlost svetosti kojom sam obuzet"...
Milo mi je da Vam se dopala Orthodox adresa.Na korist neka vam bude.Odlukom da mi necete pisati niste me odagnali od sebe.Kasnite...Koliko puta uzdahnete,toliko puta cu Vam se javiti u sebi....
S kraja sveta i (mnogo cega svetog),Vas (omiljeni) filosof,Zaratustra
Preporuke:
0
0
25 sreda, 27 april 2011 21:06
Zaratustra
Molim urednistvo da objavi,za mene vaznu informaciju.Zapravo,samo sto sam ostavio ,za mnoge novu E-mail adresu orthodox.com dobio sam obavestenje da do 31.5.og. ona ce se ugasiti zbog malog broja korisnika.Iz tog razloga MOLIM,da se nekoliko Vas javi,otvori akaunt na tu adresu,jer u protivnom ona odlazi u "stecaj".....Eto,koliko smo mi Pravoslavci u svetu slozni.....Avaj!
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 28 april 2011 08:03
Jasna Simonović
Zaratustra...Hvala
Koliko god bila lepa, mislim da se opsednutosti treba čuvati...čak i opsednutosti svetošću...
Sveci su uglavnom jednostavne ličnosti, ne verujem da žele da se njima bude opsednut...Usled opsednutosti Svecima, pa i Bogom, ljudi su stvorili pukotine u religijama...
A i opsednutost običnim nije baš preporučljiva..
Čovek propusti druga lepa "Božja i naša" dela...
Mada prihvatam da vi kao filozof (jedan od mojih, od sada, omiljenih, jer ima i drugih, npr. gdjica Bogdana Koljević daje lepe lekcije iz primenjene filozofije) bolje znate...Nekad možda i spašava!
Eto, ja sada naivno priželjkujem da Ameri postanu opsednuti sa neke 29 poruke, navodno, vanzemaljaca, pa da prestanu nedolična bombardovanja po svetu...
Prijatan dan
Preporuke:
0
0
27 subota, 30 april 2011 14:10
Zaratustra od srca jednoj kreketusi
Izvesnoj Jasni:plitka je dubina tvojeg poniranja.....Ti plivas toliko duboko da te svako moze ustinuti za "produzeni deo ledja" i tako prekinuti tvoje "glasno razmisljanje iz trbuha"....
Kad citam tvoja razmisljanja,(culi ti mene)ne znam sta da ucinim prvo:da placem ,ili da se smejem.Oboje oduzimaju vreme,zar ne?...Ruku na srce,za tebe sve manje vremena imam iz razloga,sto "sudarajuci se s takvim tiganjima filozofije po svetu",sem (po)drske,ne mogu nista vise ponuditi...
Umesto toga,drzite me za rec,da cu vas "opevati" kao jednu "serpu s izrazenom dubinom koja je na vrhu svoje uobrazenosti imala dva uva",(bez osecaja sluha za "svoju praznocu s kojom je bila ukrasena njena unutrasnjost",i po "napadu vrenja,svojim rukama za sopstvene usi(sebe) vukla",nebi li tako ohladjena ,nekome bila "mesto (duhovnog) sobranija"....
I sad te cujem kako prazno zvecis,mesino moja,razapeta izmedju neba i zemlje....A,a,a.(Ha,ha,ha)..Avaj!
Nastavlja se...
Preporuke:
0
0
28 subota, 30 april 2011 14:36
Zaratustra jednoj guski
plitka je dubina tvojeg poniranja.....Ti plivas toliko duboko da te svako moze ustinuti za "produzeni deo ledja" i tako prekinuti tvoje "glasno razmisljanje iz trbuha"....
Kad citam tvoja razmisljanja,(culi ti mene)ne znam sta da ucinim prvo:da placem ,ili da se smejem.Oboje oduzimaju vreme,zar ne?...Ruku na srce,za tebe sve manje vremena imam iz razloga,sto "sudarajuci se s takvim tiganjima filozofije po svetu",sem (po)drske,ne mogu nista vise ponuditi...
Umesto toga,drzite me za rec,da cu vas "opevati" kao jednu "serpu s izrazenom dubinom koja je na vrhu svoje uobrazenosti imala dva uva",(bez osecaja sluha za "svoju praznocu s kojom je bila ukrasena njena unutrasnjost",i po "napadu vrenja,svojim rukama za sopstvene usi(sebe) vukla",nebi li tako ohladjena ,nekome bila "mesto (duhovnog) sobranija"....
I sad te cujem kako prazno zvecis,mesino moja,razapeta izmedju neba i zemlje....A,a,a.(Ha,ha,ha)..Avaj!
Nastavlja se...
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 01 maj 2011 12:16
Jasna Simonović
Zaratustra...
Čitajte molim samo ako ste vi napisali komentare jednoj kreketuši i guski...
Ako zanemarim smelost kojom ste me častili sa epitetima kreketuše i guske na sred jednog od mojih omiljenih sajtova (srećom ste naišli na mene koja sa radošću prepoznajem ta dva epiteta u svom ženskom principu)...Ako zanemarim da ste me svrstali među tiganje filozofije (gde sam mislila da nikada neću dospeti, jedan sam skromni filozofski plus dobila tek nedavno od jednog komentatora nspm, ,a niti sam jedno predavanje iz filozofije odslušala, cela se moja teorijska filozofija svodi na to što sam svom gimnazijskom profesoru poslala zamoljeni američki udžbenik, dok sam suštinu velikih filozofa dobila prepričanu od supruga, prijateljice, duhovnika, B. Koljević, a praksu delom od počivšeg Zorana Đinđića).....Ako zanemarim da je uobraženost poslednja u nizu mojih osobina (tu ste stvarno “prolupali”, izgubićete pojam o Zajedničkim beogradskim šerpama, usijanom Zepter posudju, možda i o šarmu NLO)..
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 01 maj 2011 12:30
Jasna Simonović - nast. Part III
Zaratustra ako ste to vi...

Ps Ako birate plač ili smeh...najbolje je plakati od smeha...

ps II Zahvaljujem npsm-u na prostoru za ove komentare...
ps III Zahvaljujem gdinu Žarkoviću što je gladovanje i radovanje istakao u svom "psihološko- filozofskom" naslovu...

Sve se uvek nastavlja...
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 01 maj 2011 12:42
Jasna Simonović - nast. Part II
Zaratustra...
iako možda taj pravac već postoji, ja ću vas ipak proglasiti prvim psihološkim filozofom...Postoji li gdine Psihološka filozofija, evo tražim 3% od prihoda na novi filozofski princip...Treba da hranim mnoga usta...Da, iz trbuha se razmišlja, čak i onda kad se “odapinje strela”, “razapinje čovek”, ili slično...Ali se iz Boga misli!
Da, vama bi i moj “kontakt prijatelj” Curt Weldon, bivši am. komgresmen, mega poznavalac okeana, pozavideo na povezivanju dubine okeana ljudskim “riba ribi grize rep”...
Opevajte vi mene, samo se saberite...Biti prvi psihološki filozof nije lako, a još teže kad vas proglasi jedna žena... i to svesna da nikada, ama baš nikada ne želi da bude Number 1!
Božja volja me je stavila na mesto broj 2. i tu mi je mesto....
Preporuke:
0
0
32 utorak, 03 maj 2011 10:47
Zaratustra
1.Ma to nema veze s vama ,Jasna-Jasmina,Jadranka,Jorgovanka,Justicija,Jablana,Jagodo,Janjo,Jasiko,Javorko,Jelice,Jelisaveta,Jelka (samo ne drvodeljka)..... Simonovic....To su moji filosofski traktati o jurodivom duhu(rasprava o vaznom pitanju) koji se zaplelo izmedju "jave i mog sna"....
Jedan je imao Kerusu (Jesenjin) i sedmoro "mu" ostenila zutih...Jedan,cak ,zuti,imao je Milu-kerusu.....kojoj je obecao puno toga...i kerusa ceka (ko narod da ispuni svoja obecanja)....Jadna Mila.Cvrc ili PRC,pitanje je sada? Cvrc znaci-pojela maca (a o njoj cu vam tek pisati.Kakava Maca,strasna Maca,kao da nije od ovaca(sa "sve gradjanski maniri"...),a PRC,to znaci Propagandno Reklamni Centar.Cujao sam,da to i zovu,ali sramota me da ti to kazem...."Ajde ti reci prvo slovo.Dame imaju prednost,zar ne?
Preporuke:
0
0
33 utorak, 03 maj 2011 10:48
zaratustra
2.
Neumorna pletisanko, sto pletivo pletes tanko medju javom i med snom". ...Odakle ja tvoja mora? (Al' ako se mora,nema zbora).... Kakvi doktori,kakvi bakraci? Ta zar ti ne primecujes da sam ja doktor? I vise od toga,tvoj prijatelj u "svim seobama".....Da,ti nisi cula za Crnjanskog,kao ni ja za onog tvog filosofa- "zemunskog specijalca".... Sto mi pricas da nisi odslusala nijedno predavanje iz Filosofije?kao da se to ne vidi.Svasta!Pa ti ne samo da si se vec "odavno utopila" u filosofiju ,vec ti i sudis,umesto sto plutas,cepu moj,jedino ponosni, na tetrapahu kozjeg mleka od 1 frtalja....
Jedina moja Jasiko medju bukovinom,danas mogu izjaviti da sam srecan.Zamisli,doziveo sam da SLOBODNO,ali slobodno mozes da mi kazes sta hoces.E,za to sam se borio,da mozes da mi kazes sta hoces,nazoves cim mislis da jesam....Tako je "Baja",jednom obilazeci moje dedove bio izlozen "paradi"
Preporuke:
0
0
34 utorak, 03 maj 2011 17:31
Zaratustra
3.
Pri susretu s njim,seljaci su "zadigli gunj i svom predsedniku vlade pokazali produzeni deo ledja"...."Baja" naredi da zaustave kola.Ustavljen na pristojnu udaljenost,istina, drzeci se za nos,rece:e,sad mogu da umrem (ne od smrada), kad sam dozivio da vidim koliki je stepen slobode u Srbiji,i kako seljaci docekuju prirodno svog predednika....
Seceru,sto bi rekao Sojic, nece da moze da se naljutis na mene. Tvoj sam,jabuko (rumena)moja, u cijem srcu volim da istrulim.....
"Ce da se pisemo".Vredjanje s moju stranu,nece da moze da bidne....Ti,kako ti volja.Zivela sloboda stampe!
Stavljam mur na tvoj tur.Tur je turska rec koja se udomacila u nasem jeziku (tur tamo,tur onamo),a moze znaciti i prosireni deo caksira sto s tobom nema veze,pogotovo sa svilenim gacicama.... Opusti se i uzivaj....
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner